5 juni

Grattis Ellinor, som tar studenten idag :D


Har inte hunnit skriva på någon dag som ni säkert märkt. Får väl ta och sammanfatta vad jag har gjort.

3 juni:
Jag och Jocke var uppe hos mamma och tvättade.. passade även på att vara ute i solen, vilket var underbart.. dock brände sig älskligen rätt rejält =/ Sedan åkte jag med honom på jobbet, nice nice..  somnade någon gång vid 7 tiden på morgonen efter lite mys =)

4 juni:
Gick upp vid 10 tiden, efter att bara sovit 3 timmar.. fixade mig fort och åkte ner till stan för att möta upp Tessan. GIck en sväng i knalleland och köpte en massa nödvändiga saker och handlade även lite frukostmat och sådär. När jag kom hem sten somnade jag och vaknade igen vid 15.40.. då upptäckte Jocke att han försovit sig, han skulle möta grabbarna 16.30 för att packa bilen.

Ja, sedan på kvällen när Jocke begett sig mot Tyskland mötte jag Tessan istan, tog en kaffe på pressbyrån och tjötade lite skit med Azzar.

Sedan blev det hem, sitta på balkongen och dricka grogg =) Kollade Beck, men båda somnade =)



Idag blir det party eftersom det är studenten och allt!




Rödis =)

Postat av: Helen

Hejsan syster hoppas ni får en rolig dag & kväll. Vill ni komma hit imorron? Pussa

2008-06-05 @ 14:26:18
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0