30 juni

Jösses vilken händelserik helg.

Igår på dagen blev jag väckt av att Helen med familj var här, så man umgicks med dom.. sedan kom även Claes upp och hälsade på, hjälpte mig lite i mitt rum och så där =)
Sedan hämtade jag Natasha och Ellinor.. så var det bara att sätta i gång och dricka. Var hos Rikard på förfest. Sedan krogen.. var hemma si så där kvart i 5 imorses.. lagom full, haha!

Vaknade alldeles för tidigt imorse.. tjötade lite i telefon. Sedan hem och käkade. Duschade. Och åkte till stan och mötte Natasha och Ellinor igen.. ja.. så det fick bli bio och sedan upp till Dennis en sväng.

Nu tänkte jag sova strax.. ska lägga ut en liten video från igår. Haha.. ja den var rolig igår iaf.


Dennis hade lite konstiga saker för sig på förfesten =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0