28 juni

Ja herregud.
Igår mobbade jag Kicki för att hon lyckades tappa sin mobil i den enda vattenpöl som fanns.
Idag är jag inte riktigt lika kaxig och ska nog mest hålla käft.

För innan när jag gick på toa, så hade jag med mig min mobil.. och vad händer när jag ska spola? Jo, jag tappar självklart min mobil i toaletten. SMART JENNY!
så nu funkar inte den speciellt bra, så det är bara att bege sig till netonnet för att inhandla en ny =/

Verkligen illa, men jag får väl skylla mig själv.

Nu är syster och dom här, så jag får väl försöka vara lite social.

Postat av: Emma

förlåt men jag fick mig just dagens härligaste skratt!..men den som skrattar först skrattar sist :p

Klantfia!!

kram kram

2008-06-28 @ 19:34:59
URL: http://lillamini.webblogg.se/
Postat av: Kicki

Hahahaha där fick du fär att du var elak =) Men min var ju vattentät nästan va inte din de :O? Älskar dej babe

2008-06-29 @ 11:48:43
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0