26 juni

Ja, klockan är 02:24 och jag sitter på jobbet, ska hålla mig vaken ända tills 08:00 och lite till, då jag måste ta mig till en säng också =)

Tiden har ändå gått ganska fort, men jag har haft trevligt sällskap på msn och då springer tiden iväg =)


Ja och jag skulle vilja slå folk på käften.. vad är det för fel på folk som snackar skit, överdrivet och förvränger saker? Tro sig sett saker som aldrig har hänt...? Visst, men du måste ju verkligen må bra med dig själv! Hoppas du har skuldkänslor utav bara fan för att du ljög som du gjorde!

Men nu ska vi vara glada =)
Har så jäkla mycket att göra dom kommande dagarna, så vi får väl se om jag hinner andas emellan, men när allt är gjort har jag inget att bekymmra mig över längre iaf.


Ne nu tänkte jag fixa och dona lite!

Postat av: Emma

TRevligt sällskap är alltid bra! Ska hälsa massor med kramar från tanten med ;)

2008-06-26 @ 17:21:25
URL: http://lillamini.webblogg.se/
Postat av: Emma

annsan juh!! hajar du inte det ;)

2008-06-26 @ 18:31:45
URL: http://lillamini.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0