24 juni

AJ, vilket jävla illa datum =/
Idag skulle det ha varit 1½ år.. men icke.

Jag orkar inte ens skriva allt jag har gjort dom senaste dagarna.
men allt är just nu åt helvete. Thats it.

försöker fly från allt på alla möjliga sätt, men verkligheten kommer snabbt i kapp.
jag har mycket att ta itu med. och jag vet inte vart jag ska börja.




Tycker ni det är okej att göra abort, utan att berätta det för "pappan"?

Postat av: Helen

Hejsan syster,svar på frågan du skrivit de beror ju lite på hur de är mellan mamman & pappan sedan tycker jag de beror på om man e mogen att ta ansvaret & känner att man vill behålla bebisen i magen. Men kanske skulle vara bra om pappan fick veta om man ska göra abort så han kan stötta mamman i de hela för de e ju ändå jobbigt att göra en abort. Älskar dig syster p&k

2008-06-24 @ 09:46:04
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

är du gravid?

2008-06-24 @ 12:07:45
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte för att jag har så mycket med det att göra, men att inte berätta för pappan. Klart man kan göra abort, jag har själv gjort de, utan att säga det. Jag sa det inte förrens efteråt. Men att vara två när man går igenom det, är nog ändå "lättast".. Det är ju en väldigt Stor sak egentligen...

2008-06-24 @ 20:19:49

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0