2 juni

Idag har jag då inte hunnit skriva alls, har varit fullt upp.
Gjorde ett försök att somna inatt när jag hade vaknat, men vid 3 tiden gick vi upp för att gå och lägga oss senare vid 5-6 tiden.

Sen var det bara upp vid 12 igen, ta på sig lite och så. Åkte sedan med Jocke för att växla pengar till resan och så skulle han klippa sig. Käkade lite innan jobbet, så körde han upp mig.. mycket snällt =) Slapp jag gå dit.

Jobbade lite, sedan blev det en sväng till stan för att ta en kaffe med Tessan&Eric.. tjötade lite skit.. vid 23 tiden åkte man hem. Gud var härligt det var att sitta ute på kvällen, kändes som om klockan var 6-7 när den egentligen var 22.

Nu har jag tjötat lite skit med mamma, ska upp dit och tvätta imorgon, eftersom min älskling glömde av tvättiden! Så då bir det nog att sola hela dagen.. underbart!

Ne nu blir det nog en dusch, sedan sängen?!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0