18 juni

Jaoo, jag har varit borta ett tag men nu är jag tillbaka på spåret igen =)
Var och hämtade min dator och lite småplock igår, så nu har jag lite att pilla med.

Ja och för er som inte vet det ännu, så har jag och Jocke gjort slut och jag håller på att flytta där ifrån. Men men, det är väl sånt som händer.. I guess.
Men jag har hört att allt händer av en orsak? Och att det alltid blir bättre..

Självklart är detta typ det svåraste jag har gjort i mitt liv.. har ni någon gång varit så otroligt korkade att ni sabbat allt och förlorat den ni älskar mest? Ja isf vet ni exakt hur jag känner.
Tänk er att få höra "Jag älskar inte dig längre", av den ni trodde ni skulle leva hela ert liv med.

Ja.. så snälla, fråga inte hur jag mår ... för det är en jäkligt dum fråga!

Postat av: Helen

Hejsan syster, tänker på dig hela tiden ska du veta, vill ringa men vet inte om du orkar prata. Men ring när du känner dig redo, ok? Älskar dej mest i hela världen Puss & Kram från oss

2008-06-18 @ 12:58:12
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0