1 juni

Shit, kan ni tänka er? Det är redan den 1 juni, tiden flyger ju iväg.. och snart fyller jag år =)

Gårdagen: På dagen vet ni ju vad jag gjorde. Men senare på kvällen så blev det att vi åkte och fiskade & grillade lite, jag, Tessan och två till.. tog med oss lite kött och engångsgrillar.. dom andra fick sköta fisket =) Åkte upp till pickesjön, hittade en liten plats för oss själva lång ut haha =)
Var där till 12 tiden, sedan drog vi vidare och kikade lite.. mötte upp Jocke istan så fyllisen fick åka med oss hem =) Haha fan vad "fyllegullig" han var igår, hur skoj som helst.. tjötade på Tessan att hon var den bästa kompisen för mig och grejjer =P


Idag: Gick upp ganska tidigt för att åka och hämta Tessan, så blev det att vi åkte upp till mamma&pappa, satt ute och fikade och solade.. läste lite tidningar.. Men sedan var vi så varma, så det blev ut till Transås för att ta sig ett snabbt dopp, sedan åka vidare och sola ännu mer ;)

Nu har jag och älsklingen käkat lite kinamat.. massa mumms. Har tagit mig en dusch också, hur underbart som helst. Så nu blir det väl slappa resten av kvällen.. förtjänar det nu =)

Har verkligen haft en KANON helg, bäst på länge!







Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0