Kväll - 9 juli

Blev inte att göra något speciellt efter jobbet, var verkligen helt slut.
Så jag åkte hem och käkade lite gott med familjen, sedan har jag suttit här och fixat lite musik. Nu har jag även fått tummen ur att börja packa.. För nästa vecka åker jag ju =)
Gissa om jag längtar, det kommer bli så underbart kul. Så mycket man ska ha med sig bara =(

Har diskuterat kärlek med Kicki också.
Varför är det så.. varför blir man kär i en person, om det inte är mening att man ska vara ihop? Varför blir man olyckligt kär i killar som redan har tjej?
Det är ju helt meningslöst.. kan inte bara två människor bli kära i varandra och alltid hålla ihop istället.

Men det kanske är så, att man måste kyssa många grodor för att hitta sin prins?
Nästa kille ska jag iaf vara helt 110% säker på och då tänker jag satsa allt, inte göra samma misstag som jag gjort i mitt senaste förhållande.
Men alla gör vi misstag, men vi lär oss även utav dom.

Så egentligen.. man kanske blir "uppövad", så när man hittar sin drömprins är man nästintill perfekt?
Alla har sina brister, men det är ju även sånt man älskar med hos partner. INGEN är perfekt.


Nu ska jag sitta och nörda mig, lyssna på Nickelback och fundera över mitt liv.
Imorgon blir det andra bullar!

Postat av: Emma

Vart ska du åk?? fusk..vill oxå åka bort.. kommer väl som längst till borås :/

Miss ya! kram kram

2008-07-10 @ 13:03:07
URL: http://lillamini.webblogg.se/
Postat av: Emma

ja, är det nån som behöver dte så är dte du! Du förtjänar det :p

Lek på, kyss en massa grodor så står prinsen där en vacker dag. kram på dig!

2008-07-10 @ 14:06:05
URL: http://lillamini.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0