Kväll - 15 juli

Ja då har ännu en dag här gått.
Har ju saom sagt solat idag och sedan åkte vi in för att shoppa lite. Hittade ett par jättefina skor, men dom kostade en del så jag fick beslutsångest och shoppade på systemet istället.. eller pappa var snäll och betalade all dricka.

Så som ni säkert kan förstå, så har min vitavecka både börjat bra och gått åt rätt håll.. haha men vad fan jag har ju semester =) och dessutom dricker jag mig inte full varje kväll.. men gött att ta lite =)

Nu har jag precis varit med Chrille och hans kusin/kompis vad fan det var.. mycket trevligt vill jag lova. Satt hos brorsan och dom och drack lite innan med.

Nu är det dags för sängen, dom har ju lovat sol imorgon också. Och då ska jag bennemej sola!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0