Kväll - 11 juli

Ja då var man hemma.
Träffade Tessan innan och helt oplanerat drog vi på fest hos Patric uppe på Sjöbo. Det visade sig att han bodde precis bredvid Sandra, så hon och Stefan kom över en sväng också. Väldigt trevligt.. var längesedan vi sågs.
Vill bara påpeka att jag var nykter, för er som börjar tro att jag är alkis =)

Nu är jag iaf hemma och ska sova. Ska fan upp 8:30 imorgon =/
Blir jobba 11,5 timmar, men det kommer gå galant.
Sedan blir det väl hem och sova för att jobba på söndag igen. Och jag ska INTE dricka imorgon för er som tror det. Nej nej det blir en vit helg efter torsdagens bravader. Man gör bra konstiga saker ibland när man har druckit.

Jaja, nu får man väl ta och hoppa i säng


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0