Hela dagen 2 juli

Orka rubriker!

Idag har det blivit en väldans massa shopping, för mycket shopping!
Först var vi på Ikea, köpte en massa saker tills jag ska flytta.. och sedan upptäckte vi att det fanns affäret bredvid och dom ville vi självklart kolla i..
Så jag köpte även
  • 3 par skor
  • 2 halsband
  • 1 skärp
När man var åter i Borås, åkte jag nästan direkt ner till stan och mötte Tessan, Ellinor och Natasha.. för att shoppa lite till, dock hittade jag inte mycket alls.. och hade dessutom kommit på att jag shoppat för alldeles för mycket. Men en liten tunika/klänning fick det bli i knalleland iaf =D

Skulle egentligen köpt ett par nya jeans och lite så, men hittade inga =/

Men iaf, vi drog ner till stan sedan för att käka lite.. massa gott.. Fish´n Chips!
sedan massa mer skitsnack.. och hem.

Imorgon har vi planerat att åka till Almenäs och sola innan jag börjar jobba, måste bli brun.. Natasha klagar på att jag är blek.. men undra varför =P


Nee, min säng skriker efter mig!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0