9 juli

Ja då har man varit hos tandläkaren och äntligen är den där förbannade tanden klar.
Fick en massa beröm för att jag orkade hålla min mun vidöppen i över en timme, måstej u ha ganska starka käkar nu =P

Efter tandläkaren gick jag och la mit en stund till, var så fruktansvärt trött efter att ha suttit och nördat mig i natt.
Men nu har jag iaf gått upp och gjort mig iordning.. ska vara vänta på att maten ska bli klar, sedan blir det knalleland med mina bruuds =)

Jobba ikväll och sedan vettefan vad som händer.. OM det ens händer något :S
Play with me ;)

Postat av: linda

Var gärna med att tävla om det sjukt snygga halsbandet på min blogg;) tävlingen avgörs den 16.e.

Lycka till.

2008-07-09 @ 12:27:51
URL: http://iamwhatimnot.blogg.se/
Postat av: Madde

Kika gärna in nån dag om du har tråkigt!!!



Kramisar trebarnsmamman....

2008-07-09 @ 12:30:03
URL: http://angelwing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0