6 juli

Oj nu har jag inte skrivit på en massa dagar, men jag har faktiskt inte haft tid.
får väl skriva lite kort om varje dag som har gått.

Torsdags: Först var det jobb och efter åkte jag och mötte upp brudarna på förfesten. Var där och drack till 12 eller något och sedan fick det bli krogen en sväng =)

Fredag:
Hemsk dag, Vaknde upp, inte allt för pigg.. för att upptäcka att min plånbok var borta (!!!) jävlar vilken panik jag fick. Så det fick bli en sväng till polisen och hittegodset.. och gissa vad, dom hade min plånbok =D jävlar vad glad jag blev. Sedan kom brudarna hit, vi hade planerat att ta det lugnt, men så ville Rikard och dom att vi skulle komma dit och dom bjöd på öl, så då blev till att dricka igen =)
Träffade en något för full Coffe i stan också som man fick ta hand om, haha

Lördag: Skulle gått ut och lagt mig och sola, men det orkade jag inte.. så jag satt här vid datorn och luffade. Fixade lite käk. Sedan kom Natasha och vi började göra oss iordning & kröka. Sedan kom även Ellinor och då fick det bli att röka vattenpipa.. MUMMA ;) Förkröket blev hemma hos mig, för sedan kom även Rikard, Robin och Nicke förbi.. rökte lite till och spelade kubb.. självklart vann vi tjejer =)

Sedan kikade vi lite på Almenäs, tog porrkort och så haha.. efter det fortsatte vi förkröket hemma hos Rikard, sedan blev det krogen. Fick sällskap av Danne hem, vi gick till sjukhuset och tog taxi där ifrån.. på vägen tappade han dock mig i marken, så jag har sår över hela kroppen haha.
Och han fick för sig att han skulle gå från mig till norrmalm.. LOL, det tog över en timme =P


Idag har jag varit istan med brudarna igen, käkade lite.. sedan blev det en sväng på akuten.. och sedan lite kaffedrickande i stan.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0