30 juli

Idag har det varit en ganska händelserik dag.

Åkte till Almenäs i morse med Natasha och Ellinor, sedan kom även Maliss, Jerry, PP, Markus och en jäkla massa andra. Låg och steke och badade ända tills jag skulle åka till jobbet =(
Jobbade hela kvällen och sådär.

Nu har jag gjort smörgåsar och skärt ner lite melon som jag och Kicki ska ha imorgon.. för i morgon beger vi oss ner till Varberg tidigt på morgonen för att sola och bada heeeeela dagen. Tessan & Ellinor ska även med =)
Ska bli skönt att komma bort, även om det bara är över dagen. Men att se lite nytt folk skadar ju aldrig, så jag hoppas på att INTE se några boråsare i morgon. Men sannorlikheten är fan jävligt stor =/ haha

Ne nu blir det en dusch, få lite kort av Kicki och sedan hoppa i säng =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0