29 juli

Fullspäckat schema som vanligt ;)

Tog mig friheten att sova ut idag eftersom jag inte kunnat göra det på ett tag, sedan blev det Almenäs med Ellinor, Natasha, PP, Christian och sedan kom även lilla Jerry. Har solat, badat och kastat frisbee(stavning?)
Lite senare drog jag och Natasha hem till mig, käkade och duschade.. och så kom även Ellinor. Sedan blev det Borås Arena för att kolla när grabbarna spelade fotboll.. inte Elfsborg då utan dom som hade hyrt det ikväll ;)

Mycket nice, även om vi satt och hejade på båda lagen, haha!
Sedan en sväng upp till Sommerqvist så att Marcus fick duscha och en sväng ner på stan för att kika läget på krogen, var dock inget roligt så vi drog hem.

Och nu sitter man här =/

I morgon 10:30 är det Almenäs som gäller igen, efter det ska jag direkt till jobbet =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0