25 juli

Goood morgon, till en för det första inte morgon, för det är eftermiddag.. och dessutom är denna dagen då fan inte speciellt god.

Igår var det torsdagskväll, var nere med flickorna såklart.. Ellinor, Kicki & Hanna. Hade verkligen hur jävla skoj som helst, yeaah vi rockade =)
Var inne på Tonic en sväng och sådär. riktigt nice.

Idag mår jag inte så bra, kan knappt öppna munnen pga av att vissa idioter slår tjejer!!! fy fan.
Claes har precis varit här för typ 3dje gången denna veckan, haha.. han har gått och köpt sig en gammal bubbla, som enligt mig inte alls är så tuff som han tycker =P

Nu ska jag dra mig till jobbet, hade helst velat stanna hemma och sova =/

Postat av: Natasha

"Goood morgon, till en för det första inte morgon," hur fan skriver du kvinna? Till en för det första inte morgon? :P Borde det inte va typ "till en början är det inte morgon" eller nåt i den stilen? :P

2008-07-26 @ 01:43:41
URL: http://wannabetash.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0