22 juli

Hallå!

Fy fan jag har egentligen inget roligt alls att skriva.
Men igår blev det iaf jobb och sedan en sväng till Jocke och hälsade på, var tvungen att ha mina räkningar och sådär. Sedan blev det att man sov på bortaplan.

Så nu är jag iaf hemma, har käkat och ska strax bege mig till jobbet igen. Helt okej.. finns direkt inget annat att göra heller. kväll blir det nog träning en sväng, har tänkt att sätta igång ordentligt nu, känner att jag behöver det.

Och efter ett snack med en vän nyss så är jag mer motiverad än någonsin innan =)

Jag är verkligen glad över att jag har er att snacka med om allt, annars hade jag blivit tokig av alla tankar. Och tusen tack för att ni orkar lyssna och ge goda råd, för det är verkligen vad jag behöver nu.

Dessutom är jag faktiskt glad över att jag fortfarande har Jocke jag kan snacka med allt möjligt om, för det finns saker jag inte kan säga till vem som helst.


Ne nu får jag bege mig.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0