20 juli

Orkade verkligen inte skriva någon blogg igår. Så jag får sammanfatta =)

Lördag:
Shoppade en massa nya grejjer och jag hittade precis vad jag ville ha, så då var man jäkla glad =)
Pappa var mindre glad som var tvungen att springa omkring i alla affärer haha.
På eftermiddagen var det klarblå himmel, så jag passade på att sola lite.. satt väl ute till 7 iaf, sedan började vi packa ihop tältet och så.

Söndag:
Betydde hemfärd mot Borås. Och jag ville verkligen inte åka, hade mycket hellre varit kvar där, långt ifrån all skit här hemma! Men men, var tvungen att åka tillbaka till skiten. Kom iaf hem runt 16 och packade upp allt. Sedan kom Claes så vi satt och tjötade en stund.
Sedan begav jag mig till Blidsberg för att träffa Patrik, det var mycket trevligt.. var så jävla längesedan vi sågs sist! Så var där några timmar, tjötade skit och käkade lite =)

Nu är jag hemma och tänkte lägga mig och sova om en liten stund, i morgon är det jobb och så ska jag fixa lite saker på dagen innan också.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0