2 juli

Ännu en händeslerik dag.

Sov ganska länge eftersom jag jobbade till 8 imorse, så vaknade vid 15:30, tjötade i telefon och tog mig en dusch. Sedan kom Claes upp till mig och sa att vi skulle grilla =P
Ja så det var bara att ta på sig lite kläder och gå ner för att vara social.
Grillade och käkade, mycket trevligt.. jag har ju nästan fått en platsbrorsa så ofta som han är här.. haha
blev ganska sent med grillandet + att dom skulle fixa bilen, så jag fick hoppa över att träffa Kicki =(

Men sedan iaf lekte jag med Tessan, Ellinor och Natasha.. ja, vi fikade.. trevligt =P
Sedan träffade vi Rasmus och så åkte vi upp till Dennis. Tjötat massa skit.

Nu är jag hemma, klockan är 03:23 och jag ska upp halv 9 för att åka till Ikea och shoppa.
Så nu tror jag att det är dags för mig att nana kudden.

Skriver väl mer imorn =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0