18 juli

God kväll =)

Har verkligen inte haft någon ork till att skriva idag.
Igår blev det en massa öl och kareoke, den var väl dock ingen höjdare.. men det var faktiskt några killar som sjöng "bag in da box" hahaha..
Kareoken var slut vid 22 och då kom Chrille och drack lite med mig också.
Gick ner till stranden och satte oss.. pratade om allt från "oldies sex" till förhållanden. Och det var verkligen trevligt att prata med en vettig person.
Efter någon timme gick vi hemmåt, drack lite mer och satt och tjötade. Sedan gick vi och nanade.

Vi vaknade väl rätt tidigt idag (enligt mig) och jag var helt död, kändes som om någon hade misshandlat mig, bakfylla kanske det kallas?
Jaa iaf så gick vi upp och käkade och så.. sedan vid 3 tiden somnade jag om och sov till 6. haha


Nu ska jag strax gå och ta mig en dusch, känner mig icke så fräsch idag.
Imorgon ska jag in till Kalmar för att shoppa ännu mer.. behöver matchande kläder till mina nya skor.

Och idag LOVAR jag att lägga in bilder!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0