17 juli

Även idag har det varit fint väder =)

Var inne en sväng i Borgholm för att shoppa lite innan, hittade dock bara en piercing till naveln och två fotlänkar.. men vi ska in till Kalmar någon dag och shoppa ännu mer. Träffade 4 killar från Borås inne i Borgholm också.. världen är allt bra liten ibland.

Ja, så när vi skulle åka hem från Borgholm, så stannade jag vid ett övergångsställe för att släppa förbi en man med sina barn.. och så vänder han sig om och vinkar "tack" typ..
Tro på fan.. det var Henrik Schyffert.. ja så nu jävlar har man sett honom i verkligheten =)




Ja, tänkte att jag skulle lägga in bilder på mina inköp sedan.. får dock se om jag orkar/hinner idag.. för ikväll blir det öl och kareoke =)

Postat av: Ellinor

woho han är ju snyggve, fast lite gammal

2008-07-18 @ 12:03:00

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0