13 juli

Igår var nog första gången på länge som jag somnade tidigt.. men självklart så blev jag väckt av ett fyllesamtal från Björn, haha. Det värsta är att jag var så trött att jag inte minns vad vi snackade om =P
Får väl ringa honom och kolla detta.

Har iaf jobbat hela dagen, tiden har gått väldigt fort, vilket är skönt. Så denna helgen har jag jobbat 24 timmar sammanlagt, men det blir ju en del pengar =)

Efter jobbet har jag bara slappat, färgat håret och sådär, dock blev det en aning konstigt, men det ska jag fixa till imorgon, annars blev det helt perfekt =)

Jaoo och imorgon åker jag, ska upp om sisådär 5 timmar, så snart är det verkligen dags att sova. Ska bli så roligt att träffa Chrille igen! Fast jag kommer nog sakna er här hemma lite =)

Ne nu blir det sängen för min del.. datorn åker med i veckan, så ni kommer väl att få reda på vad som händer!


I hope you had the time of your life.

Postat av: FRIDA - Philips mamma

Jag kommer sakna dig iallafall!

2008-07-14 @ 07:56:15
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0