1 juli

Det är redan 1 juli, shit ändå.
tider bara flyger iväg och än känns det inte som om det har varit någon riktig sommar. Men det får komma, vill ju ligga på stranden och spana på killar =)

Sitter iaf på jobbet nu, slutar om ca 1 timme.. då ska jag verkligen hem och sova, är dödstrött. Så ska jag sova så länge som det går.


Jag blir tokig på mig själv ibland, varför vill man alltid ha det "förbjudna".. är det för att det är mer spännande så?
Just nu så trivs jag jävligt bra som singel måste jag säga och som sagt så händer ju allt av en anledning =) Kanske var det så att jag var mer kär i kärleken, än vad jag var kär i dig?
Vem vet.. jag vet iaf att jag kommer någon gång i mitt liv hitta den jag alltid vill leva ihop med.. men inte ännu, har en massa jag ska göra innan dess!

Postat av: Emma

man måste kyssa en j*vla massa grodor innan man hittar drömprinsen! Tro mig :p

Så det är bara ut och pussas ;)

puss och kram från mig!

2008-07-01 @ 13:49:26
URL: http://lillamini.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Har ni gjort slut ? :/hur kommer detta sig ?

2008-07-08 @ 12:20:08
URL: http://sjeen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0