Weird :S

Mår allmänt konstigt, är trött och yr i bollen.. känns som om jag inte ätit på flera dagar, fast jag har ätit hur bra som helst :S

Imorgon blir det i vilket fall stan, ska träffa Tessan. Skulle även ha träffat Emma, men hon hinner tyvärr inte =/ Men kanske ska ses någon dag nästa vecka istället, kanske hälsa på, på gamla jobbet också!

Jobbat har man gjort hela kvällen, tiden börjar gå fortare på kvällarna nu, har även bestämt att jag inte ska ha någon semester i sommar, utan jobba mer under 4 veckor, kan behövas lite pengar =) Hoppas det blir skitväder ;) haha..

Funderar på att göra mig lite varmamackor och krypa ner i soffan framför sex and the city =)

Någon som vill leka med mig i helgen? ;)

Postat av: Emma

ja fy på mig för att jag inte ringde!! Men vi pratade på msn iaf ;) Hoppas du får en bra dag iaf och inte saknar mig alltför mycket! kram i massor!!

2008-01-31 @ 09:45:34

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0