Sömntuta

Kom på en sak, jag hittade en såå jävla snygg och sexig kjol innan i Knalleland, men självklart fanns den inte i min storlek, men jag ska kolla i Gbg =) Tro mig!

Jag blev sur över en annan sak också, igår skrev jag och Jocke en så jävla rolig berättelse på msn när han jobbade, haha! Jag skulle spara den, men så råkade jag trycka ner rutan.. och Jocke trodde att jag hade sparat den, så han sparade den inte heller.. Fii!

Tiden har gått fort idag.. käkade lite innan, sedan blev det "myspys" med älsklingen, efter det slocknade han, så nu ligger han och nanar. Men jag har ställt hans alarm och lagt mobilen brevid honom, så han lär vakna när det ringer ;) haha fan vad elak jag är.

Nu pratar jag med Frida, lite skitsnack ;) Nee, ingen skit, men inget ni behöver veta i vilket fall =)
Jag tycker att vi ska leka snart, väldigt snart ;)

Haha fan vad jag garvade innan, kunde inte sluta..
först började jag skratta åt ingenting, sedan skrattade jag åt att jag "nöffar" när jag skrattar, sedan hörde jag att när jag skrattar så låter det typ som om jag säger "ha ha" hela tiden, så då skrattade jag ännu mer.. Jocke måste trott att jag var helt sjuk i huvudet =P

Postat av: Frida

klart att vi ska leka :D kan närsomhelst det vet du ;)

2008-01-06 @ 02:09:33
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0