Oväder

Fy, vilket jäkla oväder det är ute nu då =/

Hade en trevligt stund istan/knalleland innan med Tessan, kollade på massa saker, drack kaffe och tjötade.. och självklart så kunde inte lilla Jenny avstå från köpbegäret.. så jag köpte två tröjor och nagelack. Det var faktiskt rea ;)
Dessutom var det inga onödiga saker, dom var jävligt snygga. Skulle köpt en sjal på H&M också, men kön gick ju för sjutton genom hela affären, så jag avstod från det.

Ikväll blir det iaf lugnt, ska vara hemma med älsklingen och slappa. Skönt!
Har ändå ingen större lust att gå ut i detta förbannade oväder. Kallt som fan och blåser.. brrr!


Nae, back to the TV =)

Vad ska ni göra ikväll?

Postat av: Frida

Jag ska uggla framför datorn & du ska underhålla mig :D

2008-01-05 @ 23:30:41
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0