LÖÖÖÖÖN =)

Äntligen, nu har man fått lön, rätt go sådan också =)

Har varit hos Frida hela kvällen, ovanligt va? =)
Ätit lite onyttigt, men iaf inte lika mycket som de andra kvällarna!

Imorgon ska jag jobba efter att ha varit ledig hela veckan, kommer väl bli rätt okej, har ju lördag att se fram emot, då blir det party.. och lilla Frida ska med =) Wiee...

Och så kommer man till det väldigt omtalade ämnet "vänner"
Men jag är grymt trött på en del folk kan jag lova! Om du nu tycker att jag är jobbig, så varför inte säga det till mig istället för att gå och säga det till andra?
Tycker du om att vända kappan efter vinden? om du ens vet vad det betyder.. Du kan inte tro att det är okej att snacka skit om alla.. är du med en så snackar du skit om en annan och tvärtom!
Tror du verkligen inte att sånt kommer fram?
Varför inte vara en RIKTIG vän istället och sluta snacka skit? Man vinner så jävla mycket på det!


Nej, nu tänker inte jag slösa mer tid på det, vill du att vi ska vara vänner så ta och visa det lite mer gumman!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0