Home

Denna dagen har varit helt okej faktiskt!
Först var jag i stan med Tessan & Ellinor (vilket var det trevligaste idag), sedan fick jag tyvärr bege mig mot jobbet, okej det var inte så långsamt idag, tiden gick ganska fort, och tur var väl det. Ska ju jobba hela helgen också, och så har jag tagit en extra tid nästa helg och en helgen efter det.. sedan är det min helg att jobba igen, så nu kommer det att bli 4 helger på rad. Men jag är i stort behov av pengar. Min otroligt snälla mamma har lovat att betala min mobilräkning denna månaden eftersom jag inte får så mycket pengar. TAAACK!!!!


På måndag gäller det, händer det, sker det =)
Jag ska sluta röka och Mr.Love ska sluta snusa.. om det nu blir så.. men jag hoppas och håller tummarna. Fördelarna med det är ju många, dom flesta hoppas jag att ni vet om ;) Men det kommer nog att gå eftersom att jag ska köra igång med träning ordentligt nästa vecka också.
Nackdelen är dock att jag kommer vara en grinig satmara under den första tiden, men jag hoppas att de närmsta har överseende med detta och förlåter mig!

Nu däremot ska jag nog pilla lite i photoshop, kolla sex and the city, sova och längta tills min älskling kommer hem =)


Ciao!

Postat av: Sandra

Ojoj Då får ja skynda mig och komma upp o ta en cigg med dig gumman!

2008-01-17 @ 22:28:00
URL: http://BorasFlicka.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0