Hoj hoj

Det var rätt okej att jobba idag ändå, tvättade och städade så tiden gick faktiskt rätt fort. Men har stressat så mycket att jag har ont i både mage och rygg =/

När man kom hem så var Glenn (Jockes kusin) och hans dotter här, mycket söt unge =) Väldigt rolig också, stod och diggade till musiken.. (hon är bara 1 år)

När dom hade gått blev det mys =P Mycket uppskattat ;) En bra fredag med andra ord, haha!
Saknat sötnosen som en tok hela dagen, jobbigt.. men fan vad skönt det var att komma hem när man hade gått och längtat hela dagen..
Idag är jag faktiskt på bra humör, har varit hela dagen (för en gångs skull) haha..

Ne nu tycker jag att Frida ska ringa (om jag vågar ge mitt hem nummer till henne, hon kanske busringer mig mitt i natten).. sedan ska jag dammsuga litegranna medan frallan min diskar!

Postat av: Frida

Iih, jag vet vart din postlåda bor :D

2008-01-11 @ 17:10:08
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0