...

Så, för att inte fel personer ska ta åt sig och tro att jag menar dom, så tog jag bort inlägget. Sedan kan jag ju passa på att förklara hur det var jag menade och att jag inte menade någon speciell person.


Det jag menade var:
att fler yngre skaffar barn (14,15 16-åringar), det känns som att dom gör det "bara för att" göra det. Enligt mig är man för ung, man är ju i stort sett fortfarande barn själv, men självklart finns det också dom som klarar av det i den åldern. Sedan känns det som om det har blivit någon trend, skaffar någon kompis barn så gör alla kompisar det också.
Givetvis gäller inte detta alla och alla har olika avsikt. En del kanske är emot abort m.m.

Sedan tycker inte jag att det spelar någon roll hur länge man har varit ihop när man skaffar barn, för det finns aldrig någon garanti för hur länge man kommer vara ihop oavsett. Dessutom om det är ett beslut som båda är med på, så varför inte?
Men det finns också dom som gör det för att "hämnas" på sin kille eller hur man ska säga.


Så nu hoppas jag att jag har rett ut vad jag egentligen menade, kanske blev lite fel i förra inlägget.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0