9 januari

Idag har det varit en lång dag med massa som har hänt.

Åkte ut till Frida på dagen, sedan hade vi planerat att åka in till stan och kika lite, men så hade ju C inte lämnat bilbarnstolen hemma... så vi böev kvar ute hos Frida, men det gör inget, det var lika trevligt det.
Fast sen när C kom hem och vi fick barnstolen, drog vi in och köpte donken, sedan hem till mig och käkade... sedan följde kvällen av en rad händelser jag inte skriver här.
Men det har iaf varit en väldigt trevlig dag, som vi snart måste göra om.... torsdag kanske, Frida? ;)

Imorgon ska man på personalmöte, så då kan man inte sova hur länge man vill, fyy =/ hehe.. men lilla lata jag får väl ta att gå upp i tid, kanske lika bra.. =) Men det är skönt att sova länge ju!

Nu ska jag duscha och sedan bänka mig framför tv:n hade jag tänkt.

Puss & Kram


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0