6 januari

Vaknade sent idag, väldigt sent. Men det var så skönt att sova ut riktigt ordentligt.. (som om jag aldrig gör det i vanliga fall, haha!)
När jag hade vaknat begav jag mig upp till Emma, som "flyttstädade" sin lägenhet, tjötade lite.. sedan drog vi till City, köpte till gott. bla. varsin glass =) haha.. Sedan körde jag henne till tåget, för hon skulle hem till Kinna.
Åkte därefter upp till mamma och pappa för att lämna tillbaka deras bil, så var Claes där.. satt och tjötade lite med dom, sedan körde pappa hem mig.

Nu ska jag strax äta smörgåstårta, av ingen speciell anledning, baraför att det är jävligt gott!

Åhh, jag hoppas verkligen på att jag får börja jobba på mitt gamla jobb igen, det är den arbetsplats jag någonsin trivts riktigt bra på och personalen vill ju ha mig där.. men chefen tycker inte att jag och mamma kan jobba på samma ställe, vad spelar det för roll när mamma jobbar natt och jag kommer jobba dagar/kvällar?
Jäkla konstig chef man har.. men men får väl se på onsdag hur det går med allt.

BTW, fixade lite med min blogg igår igen, bytte lite stil på en del texter och så, nu är den superfin tycker jag =)

Vad tycker ni? ;)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0