5 januari

Shit, vad fan.. jag vill skriva "5 december" hela tiden, jag är nog lite efter =)
Tiden har ju trots allt gått så jäkla fort, man hinner inte med längre, men det är bra för då går det fortare till sommaren, om det nu blir någon sommar detta året.. håll tummarna =)
Ska bli så skönt, mamma&pappa ska ha deras husvagn på Öland, så när dom inte är där får jag åka dit när jag vill, underbart!

Kom en nyss iaf, var hos mamma och pappa innan, tjötade lite.. sedan träffade jag Eric, så åkte vi och köpte kaffe och satt och tjötade.. mycket trevligt =) Vi har bestämt att börja träna ihop snart iaf.. det ska bli skönt!

Nu tänkte jag pilla lite med min blogg och se om man kan få den snygg på något sätt, det ska väl alltid få, så jäkla svårt att välja snygga färger som passar ihop bara!
Men håll utkik så får ni se resultatet =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0