30 december

Ja, det var bara att pallra sig tillbaka 8.30 på morgonen och min Tessan följde med =)
Fick vänta ett bra tag, sen när jag kom in tog dom ett nytt infektionsprov, som visade att mitt infektionsvärde i kroppen hade stigit väldigt högt och dom misstänkte en blindtarmsinflamation.
Resultat = blir inlagd!
Maliss, Tessan och pappa kom in och höll mig sällskap, ca 2,5 timmar senare får jag mitt rum uppe på gyn-avdelningen, eftersom det inte fanns plats någon annanstans.
Det var bara till att göra det så bekvämt som möjligt, Maliss och pappa hade varit och köpt tidningar åt mig så jag skulle ha lite och göra. 15:15 så åker dom alla tre..

Efter det var det mesta en enda stor pina. Där var jag ensam i ett jävla rum med min nya "kompis", droppstället Hugo =)
Läkaren kom in vid 16 tiden någon gång, klämde lite på min mage och sa att det ännu inte var något operationsfall, istället skulle vi vänta till morgondagen och se.

Vid 17 tiden kom min räddning för kvällen, Joakim my Mr.Love. Vi pratade, kollade film... sötnosen somnade lite, men vaknade när sköterskan kom in och skulle byta dropp.
Han gick dock vid 23-tiden, ändå en timme senare än planerat. Han är BÄST!

Efter det pratade jag med syrran, sedan fick sköterskan komma in och byta mitt dropp igen, det gjorde ont i armen av sockret.
00:30 Ja, sedan försökte jag sova, bokstavligen grät jag mig till sömns.

Vid detta laget hade jag inte:

- ätit på 34 timmar
- rökt på 15 timmar




Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0