28 januari

Fii..

Jobbade igår kväll till klockan 23, och så skulle man upp och jobba tidigt idag, är rätt slö nu. Har iaf varit borta på pappas jobb och lämnat bilen, han är så snäll som fixar den =)
Nu har jag precis käkat, fan vad slö man blir efter =/

Jag är trött på att skriva blogg, det kanske märks? Funderar faktiskt på att ta bort min helt. Men får se.


Vänner, vänner, vänner..
Det känns som om jag verkligen inte orkar bry mig längre, för det verkar inte som om någon annan gör det. Jag tänker sluta höra av mig, precis så som ni har gjort.. jag är trött på att alltid behöva vara den som ska fråga om man ska hitta på något /=

Ikväll ska jag iaf leka med älsklingen, för just nu känns det som om han är den enda som bryr sig!

Postat av: Sandra

´NEEEJ! inte sluta skriva blogg!! VA ska ja då läsa? Puss på dig gumman

2008-01-28 @ 21:08:06
URL: http://BorasFlicka.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0