24 januari

Vilket betyder att jag och min älskling har varit ihop i 13 månader idag, GRATTIS till oss ;)

Igår var jag ute hos Frida i vanlig ordning, igår blev det tacopaj och en massa godis och gottit.. =) Kollade tv och lyssnade på musik, Frida sjöng så vackert med ;)

I förrgår när jag var där var vi riktigt övertrötta, då ställde vi oss ute mitt i natten och spelade något jävla bollspel :P haha! Ahh, men det var iaf jävligt skoj då =)

Så, vad händer idag? Tänkte ringa Frida nu och tjöta skit.. sedan kanske man åker ut till Frida ikväll, skulle träffat Maliss, men hon var trött =/
Jaoo, men det löser sig..

Postat av: Frida

Ja, visst sjöng jag vackert :D

2008-01-25 @ 23:43:37
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0