22 januari

Var hos Frida hela kvällen och en bra bit i in på natten igår =)
När jag skulle åka hem så ville inte låset fungera, det hade frusit.. =/ Och sedan på vägen hem märkte jag att även bromsarna hade frusit, så det gick knappt att bromsa, dom tog längst ner.. så man fick köra jätte sakta hela vägen hem.. var väl hemma runt 03:15.. men somnade inte förrän vid 6 tiden..

Nu har man vaknat, försökt få tag på Frida, men hon svarar inte.. så vad ska man då göra? Får kolla om någon annan vill leka med mig då kanske..


Jag skulle aldrig frågat, jag skulle aldrig ha tagit upp det igen.. men igår kände jag mig så lycklig.. kanske att det var värt ett försök att ändå fråga.. Men nu vet jag, nu frågar jag aldrig igen.
Jag gör ju bara bort mig i vilket fall, du vill ändå inte! Kanske är det så som du säger, att det beror på mig.. eller.. beror det på dig.. vill du helt enkelt inte?

Ne nu ska jag fixa mig och se vad som händer.. BYE


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0