17 januari

Idag är jag trött, trött, trött.. Somnade runt halv 5 imorse efter att ha kollat på sex and the city ett bra tag.. vaknade ju inte ens när Jocke kom hem eller gick och la sig.. brukar alltid vakna någon gång =/
Sen är det rätt sjukt.. varje dag nu i tre dagar har jag vaknat 10:20 och sedan somnat om.. alla dagarna samma tid, jävla skumt!

Nu ska jag fixa till mig lite, sedan till Knalleland med min Tessan, ska bli trevligt. Byta in något spel och köpa ett nytt också.. (åt Jocke asså) Funderar faktiskt på att köpa mig något roligt själv också =)
SKa iaf ha en ny väska, då min tyvärr gått sönder.. har liksom inte ens haft den länge, fattar inte hur jag lyckas =/


Hej hopp


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0