12 januari

Fy bubblan, nu måste jag verkligen gå och duscha snart, sedan hoppa i säng.

Kvällen har varit väldigt lugn och skön. Som vanligt har jag nu dom senaste timmarna suttit här och ugglat, har även fått korten från i tisdags när jag var hos Frida, tänkte lägga upp någon längre ner sedan =)

Pratat med Frida ikväll också, hon har ringt och trakasserat mig två gånger, hon bara busringer =/ fyy.. haha nej då, hon var med mig ute och rökte i telefonen, alltid trevligt med sällskap..slippa "sitta där själv" på balkongen. Frida däremot behöve rnog mer sällskap, hon blir ju rädd för tak som låter och tror att harar är farliga =O haha..

I morgon blir det Göteborg för hela slanten, ska dit på dagen med Mr.Love.. hälsa på syrran som har flyttat, ska bli kul att se den nya lägenheten och allt. På kvällen vettefan vad som händer, dricka lite iaf, var jäkligt länge sedan nu!

image55image56image57

1. Philip och Jag
2. Frida & Jag
3. Phille


Och för er som inte vet så är Philip Fridas prins, hennes gosunge =)

Postat av: Marie

så sött :)

2008-01-12 @ 20:45:29
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0