10 januari

Mötet var riktigt trevligt igår, chefen bjöd på fika och grejer =)
Kvällen gick jäkligt fort igår, kollade på filmen från Madeleines dop, sedan lite sex and the city.. Efter det snackade jag med Frida en väldigt bra stund.. men det var trevligt, ibland behöver man få prata av sig. När jag snackat med Frida var jag duktig och vek tvätt, kom då på att jag skulle ringt mamma.
Som tur var så jobbade hon natt idag, så jag kunde ringa även om klockan hade hunnit bli mycket =)

Som vanligt sitter man här och ugglar nu, ska äta lite snart, kolla mer sex and the city och sedan nana kudden. Älsklingen sitter och spelar så det finns ändå inte speciellt mycket att göra.

Idag är det faktiskt exakt 5 månader tills jag fyller 20, systemet säger jag bara, vilket frihet.

och... jag stör mig på idioter som addar en på msn (trots att man inte har den "utlagd" någonstans) och svammlar en massa, som om man inte skulle förstå att personen driver med en.. men om sådana små fjortisar inte har något bättre för sig så, låt dom hålla på.. förhoppningsvis mognar dom också någongång.

Postat av: Fridah

** jamen dåså, då får man va uppe så "sent" =)

2008-01-10 @ 07:45:14
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0