1 januari 2008

Jocke och Danne stannade här till lite efter klockan 2, så nu sitter jag här ensam igen, BORING!

2008 ja, känns ingen skillnad, kommer väl ta ett tag att vänja sig vid att säga "2008".

Nu är klockan 02:45, om 3h och 15min kommer dom in med frukost.

Imorgon ska dom tan ya prover igen, JAG VILL ÅKA HEM! Har mitt infektionsvärde sjunkt får jag åka hem, annars får jag stanna =/
Jag har bara kommit på en enda bra sak med att ligga här idag och det är att jag slipper baksmällan imorgon!
Jag saknar Jocke redan =( Är inte van vid att sova helt ensam såhär.

02:50... måste försöka sova!
Jocke <3


06:30
- Vaknade när sköterskan kom in och kollade tempern, den hade sjunkt till 36,5. Hon frågade om jag ville ha frukost, men det var alldeles för tidigt för mig. Så jag somnade om =)

08:30 - Kommer en annan sköterska in och ska ta nya prover på mig (snart ser jag ut som en narkoman)
12:00 - får jag provsvaren, infektionsvärdet har sjunkt från 70-50. Så nu väntar jag bara på att läkaren ska komma och bedömma om jag får åka hem eller inte.
13.00 - Nu har jag fått i mig lite mat, potatis och lax.. chokladpudding till efterrätt. Det var faktiskt rätt gott! Men nu får fan läkaren ta och komma!
13:30 - Sköterskan kom in nu och sa att kirurgdoktorn hade någon patient på AVC och någon annan, sedan skulle hon komma till mig. Men sköterskan sa att jag nog får åka hem idag.
14:30 - Tessan kom nu och hälsade på mig, det är verkligen uppskattat, man märker vilka som är ens äkta kompisar!

14:50
- Jag och Tessan såg när ambulanshelikoptern lyfte, det såg riktigt häftigt ut på så nära håll =)
15:00 - Nu kom läkaren in och sa att jag får åka hem idag, wiihoooo! Ska ringa Jocke nu så han kan komma och hämta mig =)

image43
image44
image45



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0