Studio sex

Idag har det mest varit jobb, lilla lata jag orkar inte pallra mig upp så tidigt på morgonen =)
Rätt soft på jobbet iaf, gjorde det som skulle göras, sedan lånade jag en bok och läste.. Liza Marklund - Studio sex.. har inte hunnit komma så lång men det lilla jag har läst fångade mig oerhört.

"En ung kvinna hittas sexmördad på en kyrkogård. En minister misstänks för brottet. Om ett par veckor är det riksdagsval och drevet går. Annika Bengtzon är vikarie på tidningen Kvällspressen. Hon ser mordet som sin chans att få ett fast jobb. Snart riskerar hennes ambitioner att sätta krokben för henne själv. Hon dras in i en cirkel av porrklubbar, storpolitik och massmediala övergrepp. Den våldsamma upplösningen är högst oväntad, inte minst för Annika själv."

Nu tror jag allt att det blir en film. Sedan sängen. Ska träffa Tessan lite innan jobbet imorgon, så det blir ingen sovmorgon för Jenny =) Men det är de värt!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0