SNART =)

Hemma från jobbet, fan vad skönt, nu är man ledig ända tills på lördag =)
Och på lördag kväll kan jag till och med hitta på något, för jag jobbar sent på söndag, så kom med förslag gott folk =)
Hoppas tiden går fort nu, för helgen efter detta fyller Kicki 18 och det kommer verkligen att bli helt sjukt, grymt roligt! efter det kommer du att få vara med på många krogrundor vill jag lova dig!
Och jag vet vad jag ska köpa till dig, lalala!

Då blir det ingen träning imorgon som det var planerat, lite synd.. men funderar på att ta mig en rejäl promenad, det är bra för rumpan ;)

Btw så är det alla hjärtans dag nästa vecka också, vill att min älskling ska få något riktigt fint, han förtjänar det.. men tyvärr så är det så jävla svårt att komma på något, men jag tror jag vet =)

Nu får jag nog allt ta och diska lite, sedan ska jag slappa framför tv:n!

Tjing


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0