Shopping på Ikea

Åkte runt halv 9 imorse, bort till pappas jobb för att byta bil och sedan upp och hämtade kära mamma.
Begav oss av till Göteborg, åkte upp till Helen och hämtade henne och Madde, sedan till Ikea. Kollade runt, köpte allt vi skulle ha.. vilket tog ett tag =) Sedan lastade vi allting, och gick in igen och käkade.. dom har faktiskt riktigt god mat där.. åt kotlett, pommes och bearneasie sås =)

När vi väl var klara på Ikea åkte vi upp till Helen och mellan landade, för att sedan gå ner till BVC med Madeleine på hennes sex månaders kontroll.. och hon hade både växt och gåt tupp i vikt, så nu är hon 69,9 cm lång =)
Kollade runt lite i affärer efter det, sedan hem till Helen och fikade (gratis, vi hittade en 50 lapp) haha.. Sedan skulle vi åka hem, men så helt plötsligt fick Jenny en impuls grej och ville köpa ett barbord och barstolar.. så jag checkade av med Jocke att det var lugnt.. sedan åkte jag och mamma tillbaka till Ikea och köpte det =)

Nu äntligen är man hemma, har varit borta i över 12 timmar.. är helt slut. Men tänkte börja skruva och ha mig lite =) Förhoppningsvis kan vi få upp barbordet inom de närmsta dagarna =)

För dom som är nyfikna så skriver jag en lista senare på allt som köptes idag, för det var en del!

Postat av: HELENASCITY

rösta på helenascity i min blogg =)

2008-02-28 @ 21:31:23
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0