Lön lön lön =)

Nu har jag fått min underbara efterlängtade lön, ÄNTLIGEN =) Det satt inte helt fel..
Jag är iaf helt slut och ska besöka sängen inom en snart tid. Älsklingen är snart hemma och jag saknar honom så mycket att det knakar i mig =/


Joakim <3

Jag satt och tänkte innan (som vanligt) Det känns så sjukt underbart härligt att älska en person så här mycket. Jocke är den bästa och mest perfekta pojkvännen man kan tänka sig.
Jag har nog aldrig innan varit riktigt kär på riktigt, för det är ingenting man kan jämföra med det här! Bättre än så här kommer det aldrig att bli!
Jag är helt klart det lyckligaste människan på denna jord.

Jag vet inte vad jag skulle göra om jag skulle förlora dig, då skulle jag vilja leva ensam resten av mitt liv, för aldrig någonsin skulle jag kunna hitta någon som är som du och då kan det lika gärna kvitta.
Men nu vet jag och hoppas att det alltid kommer att vara vi två, jag vet att vi klarar det, vi klarar oss igenom allt jobbigt. För kärleken är stark och övervinner allt!

Jag vet att jag säkerligen kan vara den svåraste människan att leva med, men jag hoppas att du står ut, det kommer bli bättre.. mitt humör kommer att bli bättre.

Jag ska göra allt för att bevisa hur mycket jag älskar dig och hur mycket jag tror på oss!

image114





Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0