Inköp från Ikea

Så nu har jag skruvat ihop en barstol, så nu tänkte jag lista upp vad jag har inhandlat idag!


  1. Gardinstång + fästen
  2. Rivjärn
  3. Besticklåda
  4. 2 st täcken
  5. Dörrmatta
  6. Platsburkar
Sedan köpte jag även detta (tyckte det var roligare att visa på bild)

image120En sån där borste till toan, fast i en "stålgrej" ser fräschare ut

image121Toalettrullehållare, Jocke tyckte den andra var så ful =P
image122Cd/Dvd-ställ
image123En byrå till hallen, den ser inte så rolig ut, ska måla den svart och ha silverknoppar
image124Barbord + ett ben (ska visa bild när det är klart sen)
image125Barstolar till bordet =)




Ja det var väl allt tror jag, =)


Postat av: Emma

jag vet vad du gör på lördag! dejtar mig efter ditt jobb :P Hör av mig imorgon..nån gng! Kram kram kram

2008-02-28 @ 23:34:46
URL: http://www.lillamini.webblogg.se
Postat av: Christopher

sånt där barbord har jag med =) Och även den där toaborsten ;)

2008-02-29 @ 18:01:30

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0