Gossip girl

Börjar faktiskt att tycka om den serien, hade inget för mig igår så jag laddade ner 7 avsnitt, har kollar färdigt på de fjärde nu och jag börjar tycka om det, händer massa saker hela tiden.. så det blir aldrig tråkigt.

Idag var jag duktig och uppe tidigt till och med, älsklingen väckte mig massa mysigt =)
Dessutom ringde jobbet hem hit halv 7 imorse, då jag bara sovit 2 timmar och frågade om jag kunde jobba 8:30-15-30, men icke då. Det hade jag varit alldeles för trött för och man kan ju liksom inte somna på jobbet.

Nu sitter jag på www.freearcade.com och spelar lite spel haha.. det är faktiskt ganska skoj =)

Får se vad som händer senare, kanske ska träffa Tessan.. det är riktigt skönt att kunna hitta på något, det orkar man inte i vanliga fall när man är bakis =) hehe

Postat av: Helen

Klart att jag ska pussa henne från sin underbaraste moster... puss på dig

2008-02-24 @ 20:57:25

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0