7 februari

Igår kväll var jag riktigt duktig, städade hela lägenheten och sedan gick jag till stan och tjöta lite skit med Tessan & Eliinor.. sedan gick jag hem igen, duktiga Jenny =)

Idag har jag varit istan med Sandra, tyvärr har jag syndat lite.. men det var nog värt det. Köpte en klänning, halsband + armband och snygga knästrumpor.. nu har jag en hel outfit tills när Kicki fyller år som jag kan ha på mig =)

Skulle ju ha träffat Kicki idag med, men hon svarade inte på sin dumma mobil =( Och sedan fickjag inte låna Jockes bil, så jag kunde inte åka ut till henne heller.. men kanske kan leka på lördag? Då är det fest!
För övrigt ska jag jobba över 4 timmar på lördag, men får gött betalt för dom timmarna, inte helt fel!

Så vad händer ikväll då? =/


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0