6 februari

Idag har jag varit riktigt duktig =)
Bärjade tvätta vid 12 tiden, sedan hoppade man in i duschen och gjorde sig iordning.
Åkte och träffade Tessan&Sandra, sedan gick vi istan och kikade på en massa saker, jösses vad sugen man blev på att köpa massa =)
Kikade ännu mer och drack kaffe, sedan åkte jag och Tessan till Knalleland och kikade massa mer =P
Sedan skulle hon träffa Therese och jag skulle träffa Kicki, men skitungen svarade ju inte, så jag åkte hem... men självklart när jag nästan var hemma så ringer hon =(
Men vi bestämde att ses imorgon istället för då är hon ledig, så får man ju lite mer tid också =)

Har i alla fall köpt Kickis present nu, får hoppas att hon blir riktigt nöjd!

Nu blir det nog käk och sedan träffa Tessan igen =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0